En härlig dag med min älsklings Moa

Idag har vi haft en helt underbar dag! Jag mår till och med lite bättre i kroppen. (kan ju vara en bidragande orsak att jag varit ledig snart en vcka och inte haft en massa inplanerat utan bara vilat och lyssnat på min kropp...)

Hur som helst så tog vi cykeln till Färsna Gård, det är en 4H gård där man kan titta på och klappa bondgårdens alla djur.

    

   

Moa tyckte det var hur kul som helst!

När vi kom hem lekte hon med ett par grannbarn och jag satt i en solstol och läste en tidning och gjorde absolut ingenting på flera timmar. Så skönt. Hade jag varit själv hemma hade jag med stor sannolikhet somnat. Men det går ju inte direkt när man har barn.

Sedan kom Mr Right hem (så klart) och vi åt lite mat och tog en kortare promenad. Vilket resulterade i att jag inte visste hur jag skulle ta mig hem sista biten. Men nu är jag hemma och ligger i soffan och kikar på "Andra Avenyn". det är ju tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0