Fan vad arg jag blir!

God morgon ljuva dag....

Eller inte! Fick ett samtal från min läkare nu och han sa att de varit tvugna att ändra min tid till 8.00 på morgonen istället för 14.30... Jaha, tack då. Men tydligen har inte brevet kommit fram vilket i sin tur innebär att jag missade min tid idag.

Fan, och jag som verkligen hade sett fram emot läkarbesöket. Åhhhh, jag blir så argggghhhhh! Hur som helst så fick jag nu en ny tid, måndag. Bara att vänta några dagar till då.

Ja ja, nu får vi vara hemma hela dagen och hoppas på att solens strålar ska tränga genom molntäcket... Ser kanske dock inte så lovande ut just nu... Man kan ju hoppas!

Hoppas att er dag börjat bättre än min!

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0