Fan, vad less jag blir!

Och tur är väl det! Vaknade imorse och kände usch, detta går inte. Men det gjorde det och efter en varm och skön dusch så kände jag mig riktigt bra!

Yehooooo! here I come! Det kändes väldigt bra i kroppen och jag mådde inte alls så dåligt som jag brukar eller som jag gjort de senaste dagarna. Hela dagen ända till klockan 14, då kom min vän Fibromyalgin tillbaka med besked för att slå ut mig totalt. FAN Fan fan! Jag besvärades inte ens så mycket av det på jobbet, klart det gjorde ont, men inte så att jag tänkte på det.

Jag hade precis pratat med Mr Right och sagt att det känts otroligt bra i kroppen idag, till och med så att jag beredde honom på att jag skulle träna. Men sen, nu är jag helt död. Det värker enormt. Så goodbye till räningen kan jag lova.

Jag får vara hemma och mysa med mina två favoriter i alla fall och det är inte fy skam! Och solen skiner!

Hade så enormt mycket att göra på jobbet så jag hoppas att jag inte glömt någonting. Men det tror jag inte att jag ska ha gjort...:-)

Åhhh, hittade två par sjukt snygga pumps på ellos.se (av alla ställen) igår. Jag var bara tvungen att köpa dem eftersom de nästan kostade gratis!

 
Helt i min smak!

Än så länge är Mr Right lyckligt ovetande, och jag gör en fuling och bara har dem helt plötsligt i garderoben. SMART!
han har nämligen sagt att ett par skor til så blir det ett par in och två par ut... Inte helt rättvist tycker jag. Men å andra sidan så när vi flyttade hade han typ fyra par och jag hade 43....

Nu måste jag laga lite mat! Moussakaliknande tänkte jag idag, men hallå, orka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0