Glömde säga att...

... jag faktiskt var uppe med tuppen imorse igen och simmade! Det ni! Det gick ganska bra och vi simmade en asjobbig serie med snål starttid (alltså den tid man har på sig att tex simma 100 meter plus vila. Säg att man simmar 100 meter på 1 minut och fem sekunder, ja då har man 15 sekunders vila om man har en startid på 1 minut och 20 sekunder...) det var 100-ingar, 200-ingar och 400-ingar. Avsultade med en 800-ing arm. Då var man bra seg i armarna.


Så här ser det ut på insim vid tävling... Inte på våra träningar...

Som vanligt mådde jag ganska bra efter simningen, det brukar ju vara ca två timmar... Det var då jag kom på idéen med att ta fram cyklarna och cykla... Tyvärr får jag betala för det nu, men det var det värt, hade ju haft ont i kroppen hur som helst. Och läkaren har sagt att simning är det som belastar kroppen minst, vilket är en bra motionsform om man håller det på den nivån... Ok, det har jag kanske svårt för, men kul vard det!!!

Kommentarer
Postat av: Chris

Försökte få kontakt med er vid Vingelebacke, vinkade och vinkade, men ni såg inget... :)

2009-04-06 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0