Ingen rolig dag idag, men det kunde ha varit!

Hej bloggen och alla ni där ute!

Idag mår jag verkligen inte bra. Inget roligt alls. Det som är påsk och allt och en hel veckas ledighet framför sig som skulle användas till en massa roligt! Känns ganska avlägset just nu. Ska ju på tjejmiddag idag och vill så gärna. Vi skulle åka och kolla in lite färg till huset, men jag orkade helt enkelt inte. Ligger nu här och försöker samla lite krafter till att orka med en tjejmiddag, liten stund i alla fall!

Ja ja, det finns värre saker och jag har ju min underbara familj! Lillskrutten Moa hade feber igår, men verkar betydligt piggare idag! Hon har aldrig direkt varit sjuk, haft urinvägsinfektion en gång och kanske lite feber ca 38 grader någon enstaka gång. Så egentligen har vi ingen aning om hur hon är när hon är sjuk!

Idag känns det som om hösten är här! Regningt och trist, inte alls lika vårigt och härligt som det varit senaste dagarna. Men det skulle ju bli bättre väder imorgon, så det hoppas jag på och håller tummarna stenhårt för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0