Lugna sköna dag!

Då var handlingen avklarad och efter ungefär halvvägs började min kropp strejka. Det var bara att bita ihop och ge sig 17 på att det ska gå. Inte kul, men nu är det klart. Värken är nu nästintill outhärdlig, men det syns inte utanpå och jag vill inte visa upp det för mitt barn heller. Ikväll ska jag ta av mig min mask, det är bara ungefär sju timmar kvar.
Mr Right ska inte vara hemma så då kan jag verkligen passa på...

Moa har sin söta kusin här, de leker verkligen bra och jag kan sitta i soffan och bläddra i en tidning utan att behöva engagera mig... Kan det bli bättre en dag som denna?

Nu ska jag njuta lite av min "fria tid", de är i Moas rum med stängd dörr och leker för fullt, så jag ska göra en kaffelatte och läsa en skvallerblaska! Det är kvalitetstid med barn... Beror på hur man ser det:-)

45 cm Håller hjärta med rosor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0