Min Älskade Dotter...

Ha ha!
Jag satt och pratade med min farmor i telefonen ute på altanen efter att vi ätit lite mellis. Moa sa att hon skulle gå in och tvätta sig. Sedan hörde jag hur hon satte på Tv:n (trodde jag). När jag kom in i vardagsrummet så har hon bäddat till sig och dockan på pallen som är till soffan... Och satt på klassisk musik... Vet inte hur hon hittade just den skivan, men där ligger hon och sussar skönhetssömn!



Så jag kan sitta här på altanen och skriva i lugn och ro!!! 



Vaddå jobbigt att vara mamma!? Inte det minsta, hur mycket egen tid som helst!

Ska ta en sväng in och pussa på henne lite, känner att jag måste tanka lite barnakärlek!


Njut av det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0