Nybäddad säng ser inbjudande ut!



Torsdag och inte bara städat utan också nybäddad säng med sköna lakan och täcken.
Jag är helt slut och benen värker så nu är det ryggläge i soffan och så småning om lite kvällsfika! Nice!

Sedan är det fredag, men min arbetsvecka är inte slut för det. Jobbar lördag och direkt efter jobbet ska vi iväg på dop. Jag blir något sen, men som tur är har de fika/lättare förtäring först och sedan kyrkakten. Ska bli trevligt!

Några andra planer för helgen finns inte än. Såååå skönt! Annars är i stort sett verenda helg uppbokat med någonting. Det ska väl bli lite studering av tomten för framtida plattor och altan! Och ja, mina nyinköpta blommor måste få komma i krukorna. Tror ni de lever tills dess....


Själva då, vad händer i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0