Strålande vackra påskafton:-)

Åhhhh, tänk att ännu en dag få vakna upp till en klarblå himmel med strålande som och VÄRME. Ja, vi har 42,6 grader mor husväggen... Kanske inte är sant att det verkligen är så varmt ute, men varmt är det.


Fick ett härligt infall att ge mig ut på en löprunda. Det är verkligen någonting jag gillar och det är så fridfullt att lufsa omkring i sin ensamhet och liksom rensa skallen. Den brukar oftast vara full av tankar som ska placeras på rätt plats i hjärnan. Efter en springtur känns huvudet oftast som nytt.

Men var detta ett klokt beslut? Nä, faktiskt inte. Kanske för huvudet, men inte för min arma kropp. Som jag sagt förrut känns det bra i ca två timmar efter att jag tränat. det är precis som kroppen är varm och lättmedgörlig då. Nu har det gått snart två timmar sedan jag kom tillbaka och det känns skit. Jag får skylla mig själv och jag är ledig och har inget jobb som kräver min ork på ett par dagar. Men kul är det inte.

Kul är i alla fall att Mr Right och en vän till oss håller på med att bygga altanen. det kommer bli grymt bra!

Ska ta och gå ut i det vackra vädret och sätta mig med en kaffelatte i solen och kika på dom... Det är min uppgift nu innan jag ska ta itu med påskmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0