Varje år - samma sak!



Då var det dags igen. Att deklarera. I vanliga fall brukar jag vara ute i sista sekund, alltså dagen före deklarationen ska vara inne. Idag fick jag ett infall att jag kanske borde börja med det redan nu. Moa och kusinen roade sig själva så jag tog tillfället i akt! Fram med miniräknare och penna. det var dock lite svårare i år än vad det varit tidigare. Vi sålde en bostadsrätt och byggde hus, men nu är jag i stort sett klar och tyckte ärligt talat att det var kul! Det ni. Men jag är nog sådan, jag behöver lite utmaningar och lite som kräver tankeverksamhet och känner mig otroligt stolt och vuxen när jag är färdig. Pappa brukar få finnas till hands, men inte idag.

Åhhh, vad jag har varit duktig och samlade ett vuxenpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0