Värken har tagit över

Då är denna dag slut och jag har sjunkit ner i soffan framför Robinson 2009. Vi har hunnit med en middag med goda vänner. Smarrig påskmat som Moa sa var julmat, men vaddå det är ju nästan samma sak! Eller det är ju samma sak. Men gott var det och Jansons Frestelse är min absoluta favorit och mitt recept så klart det godaste!

Jag orkade knappt äta och det var precis så att jag orkade hålla humöret uppe. Det var en kämparglöd som tog fart inom mig. Just nu är det som värst i ryggen och under fötterna, ja tro det eller ej, men man kan faktiskt ha ont där... Det är inte skönt vill jag lova. Visst var det kul att ha våra vänner här men ack så skönt det var när de gick. Det har ingenting att göra med att jag inte ville att de skulle stanna längre, men det var precis som jag var inställd på att klara precis denna tid och inte en sekund längre. Hade det varit en minut till hade jag börjat storgrina.

Så här sitter jag nu, eller ligger med Moa på ena sidan och Mr Right på andra sidan. Moa får sova i soffan på lördafar och det har hon verkligen stenkoll på. Mr Right får ta hand om mig ikväll och det känns bra för just idag kan jag knappt göra det själv.

Nu ska jag tanka lite kärlek, men antar att jag kommer att skriva en rad till er senare eftersom sova säkerligen inte är att räkna med inatt.

Kram till er så länge!



Årets första tussilago! Ännu ett tecken på vår! De är så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0