Vilken härlig påsk vi haft!

Ja, den har varit bra trots min värk. Men bortser man från värken så har påsken nästintill varit helt perfekt! Vi har mest varit hemma och verkligen pysslat om huset och myst med varandra! Härligt!

Nu ligger Mr Right och Moa och sover i vår säng. Det hör verkligen inte till vanligheterna att hon sover hos oss. Hon var så söt här på kvällen och frågade oss; "Mamma, kan jag kanske sova hos eij i natt, jag är ju lite suk nu. Det skulle vaja sönt att kjamas lite..." Vi kunde inte annat än att säga ja, men bara i natt. Vi läste saga och sedan gick jag ut och hörde inget mer. Så nu ligger de båda två och sussar, men om jag känner Mr Right rätt kommer han under natten någon gång förflytta sig in till gästrummet eller till Moas säng. Han tycker att Moa rör sig lite mycket och liksom helst ligger över oss...

Jag såg att det hade blivit en massa bilder idag på bloggen, inte riktigt meningen att det skulle bli så många...
Därför blir det ingen nu:-)

Bjuder istället på ett ordspråk ur en av Moas böcker;

Var alltid generös,
inte bara mot dem som är snälla mot dig,
utan också mot dem som kanske behandlar dig illa,
så att de kan förändra sitt dåliga uppförande.

 - 15 cm Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0