Färdiga "lampskärmar"

Tack tack tack snälla underbara, älskade vän för att du sydde dessa fina lampskärmsöverdag till oss! Två lila och två turkosa som vi kan ha att byta med. De passade verkligen perfekt och vi är så nöjda. Som vi letat efter lila och turkosa stööre skärmar och så kunde du sy dom så fint! Helt otroligt! Jag är överväldigande och vi tackar så hemskt mycket, men undrar hur vi ska kunna gottgöra dig!?

Visst är de perfekta!?


Min underbara vän Kristina Norden har sytt dessa överdrag som man liksom trär på den ordinarie lampskärmen. Jag tycker att hon ska starta ett företag, för detta skulle hon kunna tjäna pengar på! Hon är enormt duktig på att sy och fixar det mesta! Men just denna ide skulle hon helt klart kunna tjäna massor på! Jag kan vara med på ett hörn och bidra med att inhandla tyget... Så mycket mer än så kan jag inte om just textil och att sy... Därför hade jag träslöjd och fick repa upp mina fina stygn på den enda handduk jag sydde i syslöjden. De var inte rätt utförda... Ha ha!

Tack igen!

Kommentarer
Postat av: Kristina Nordén

2009-08-24 @ 07:57:28
Postat av: Kristina Nordén

Tack så mycket, så smickrande! Blev faktiskt ganska nöjd själv. Det var bara roligt att sy lite...

/Stini

2009-08-24 @ 07:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0