Världens sämsta uppdatering...

Förlåt förlåt och ännu mer förlåt. Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera den senaste tiden. Men för att komma med en massa bortförklaringar så har det varit jobb jobb och ännu mera jobb. Trots det har det varit kul. Jag gillar ju som ni vet mitt jobb och att jag har klarat av att jobba heltid i fyra veckor (ännu mer om man räknar lördagarna) är så hmlans befriande att det inte går att beskriva. Om jag ska sammanfatta det lite kort så har jag absolut känt av min värk, men jag har inte besväörats av den.

Så härligt! Och det var ungefär sedan i september förra året jag kunde ta mig upp på morgonen utan att först ta X antal tabletter! Men nu har jag lyckats i tre veckor och det är en segerviss känsla. Det negativa är att jag vet att det snart börjar igen, men jag försöker att inte tänka på det utan tar tacksamt emot varje dag jag bslipper bli lamslagen av smärta! Det är som ett litet barn som bara måste göra allt på en och samma gång för att liksom hinna ta igen förlorad tid...

Nu har jag i alla fall semester. Gissa om jag har haft tur med vädret!? Kommer ni ihåg mina förra två veckor när vi konstant låg på stranden!? Igår var en sådan dag igen! Så härligt! Jag hoppas så klart på samma väder idag! Love it! I Love the Sun very much! 

För er som inte visste det, menar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0