Ytlighet

Jag känner att jag den sista tiden skrivit ganksa ytliga inlägg, men just nu är det en sådan period för mig. Jag är inte en ytlig person (om jag får säga det själv) men på något sätt så orkar jag just nu inte gräva ner mig i mig själv utan jag vill bara njuta av att jag lyckats och fått må så bra som jag gjort i min arma kropp den senaste tiden. Det betyder så fruktansvärt mycket. Men ska jag vara ärlig så börjar det komma ikapp. Jag känner för varje dag att jag får mer och mer ont, men än så länge har jag lyckats skjuta bort det från att känna...

Därför blir det ytterliggare ett inlägg om det vackra vädret. Jag antar att jag är en typisk svensk semesterfirare som bara måste till stranden så fort solen lyser. Så har det varit hela veckan. Idag (för tredje dagen i rad) fick vi med oss granntjejen till badet. Så det var bara att ta en sväng in till köket igen för att pqacka ner matsäck så att det säkert skulle räcka till henne med... Hmmm, jag skriver inte mina tankar men ibland blir man förvånad över hur en del tänker... In med allt i bilen och vips var vi åter på stranden!



Både jag och Moa älskar verkligen att bada och sola. Riktiga livsnjutare. Vad ni inte vet är att jag varje morgon tillbringat två timmar (minst) med att måla huset. Nu är det snart klart och det känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0