14 december...

... kan bli det datum då vår lilla bebis föds!? Ja, man vet aldrig, och jag själv har ingen aning. Men en av mina kära vänner håller på med bland annat healing och mediumutbildning och sa att hon hade fått en känsla av att den 14 december händer det. Och jag tror faktiskt på sådant och framför allt på henne:-) Kommer inte att kunna släppa den tanken.

Men shit, det är bara en vecka kvar typ. Inte riktigt redo för det än... Och just den 14 december passar inte så bra... Kan man säga så, när passar det då!? Och jag antar att man inte kan påverka det så mycket själv... Hur som helst så fyller Moa år den 15 december och det skulle ju vara ganska skönt att ha lite mellanrum mellan dagarna... och framför allt att inte behöva vara på sjukhus när Moa fyller samt att jag antar att vi då kommer få stanna över jul:-)

Kommer dock aldrig kunna släppa den tanken nu, vi får väl se om det stämmer... Ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0