Back in town

Hej här är jag igen!

Igår blev det ytterliggare ett besök på sjukhuset. Åhhhh, pallar inte mer. Så satans boring att jag tror jag döööör. Det var min första dag som sjukskriven på heltid. Och visst jag visste att jag skulle in på koll så lämnade Moa på dagis och sedan in till sjukan. Men det såg inte bra ut och jag mår ärligt talat inte så bra. I söndags kunde jag inte så rakt upp på grund av värkarna och vaknade och hade mega ont, men envis som jag är så ignorerar jag allt. Men igår hos läkaren så forsade allt ur mig och på ett sätt var det skönt att verkligen berätta hur det är. Tänk om det är något fel på bebisen!? Det verkar det dock inte vara. Allt ser ut som det ska förrutom att den är liten. 150 små hjärtslag per minut. Har hela tiden legat mellan 140-150- Huvvudet var neråt, börjar förmodligen fixera sig nu.

Det som dock inte var så bra var med mig. Värkarna bråkar och stökar med mig samtidigt som jag har svimmat en del gånger. Har relativt lågt blodtryck i vanliga fall, men ännu lägre nu. Så jag mår bäst när jag ligger ner:-) KUL KUL KUL

Ska in igen imorgon och på torsdag, så det är underbart att ha en dag hemma idag utan att behöva åka. Tror nog att den där sjukskrivningen kom som på beställning...
Men hallå, vad är det på Tv om dagarna!? Våra bästa år såg jag en gång när jag var sjuk och gick i gymnasiet, men det går fortfarande... Och ingenting har typ hänt...
Skulle ju sitta fint med ett mästerskap i simning nu... Och vet ni nästa vecka börjar Sim EM, den 10 december. Får hålla mig till tåls! Då kan dagarna fördrivas i ryggläge utan problem!

Men saknar jobbet♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0