Good Morning but Bad day

Åhhh, vaknade i morse hur pigg som helst! Studsade upp ur sängen (eller det gjorde jag inte alls...) och kände mig som en ny människa. Inte en enda sammandragning så jag tänkte utnyttja dagen till att fixa och städa. Käkade frukost med Moa och skjutsade henne till dagis. Sedan drabbades jag av ett läskigt svimningsanfall. Allt blir liksom suddigt och jag blir yr och det känns precis som jag ska svimma. Det enda som hjälper är att ligga ner med benen högt och blunda. Så där är jag nu, liggandes på rygg med benen över soffryggen... Kul, verkligen skit kul.

Dessutom har jag en sprängande huvudvärk. Inget jag brukar ha, men har haft till och från senaste två veckorna. Mamma trodde det kunde vara början till havandeskapsförgiftning. Tyvärr är detta inget jag tagit tidigare med läkaren, känns som jag inte vill berätta mer hur jag mår och att jag bara gnäller... Men det kan ju faktiskt vara farligt. Åhhhh, fXn vad less jag ä'r på att vara ett preggo. Jag trodde verkligen att jag skulle tycka mycket bättre om att vara gravid denna gång än vad jag gjorde sist. Men det är ta mig fXn ännu värre. Aldrig mer kommer jag vara ett preggo. För att inte tala om hur det känns att vara en tjock och otymplig groda som tar sig fram i snigelfart... Tur att Mr Right tycker att jag är fin... hur han nu kan tycka det, men han verkar avguda  mig i även i detta tillstånd. Åhhh, vad jag Älskar honom för den han är♥.

Jag trodde verkligen att jag skulle gilla att vara gravid nu, men detta är inget tillstånd jag rekommenderar. Men ändå, mitt i allt detta så älskar jag magen och framför allt den som finns där inne!!! Tänk om den inte varit så liten, då hade den mer än gärna varit välkommen nu!

Hur som helst så om jag nu känner mig sjlv rätt så kommer jag att städa ändå. Trotsa mig genom huset eftersom jag älskar när det är rent och fint runt mig. Tur att Mr Right inte är hemma, då hade han blivit arg på mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0