Nyhetsmorgon i lugn och ro

Moa (min lilla älskling som jag saknar redan nu...) har sovit hos sina kusiner i natt. Riktigt tomt när man vaknar och inte hör de små fötterna som kommer trippandes från hennes rum in till oss... Och för att inte prata om den där mysiga lilla kramen man alltid får... Åhhh, ibland saknar man dem så man kan gå av. Men det finns ljusglimtar med. det är tyst!!! Fattar ni, alldeles tyst och man hör vad de säger opå nyhetsmorgon... Ingen som har en on knapp när ögonen öppnas och en off knapp när de stängs på kvällen...

Idag har vi kalas (igen, och gud så skönt att det är det sista!) för Moa. Hela tjocka släkten kommer för att fira att hon på tisdag fyller fyra år! Så det blir väl till att hämta henne snart och sedan baka tårta som hon vill ha. Det ska visst vara blåbär och hallon på den. Tänkte även försöka mig på att göra kolasnittar. Det är gott det!!!

Annars tror jag inte dagen bjuder på något särskilt, men skulle ha varit fruktansvärt skönt att ta en promenad ute. ser så härligt ut, men det får allt vänta till den 7 januari, då är det fritt fram!

Ha en underbar dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0