Trevlig kväll

Igår hade jag en riktigt myskväll med min härliga kompis! Gud vad synd det är att man inte ses oftare bara för att ses. Det känns som att på hösten kryper in i sina boenden och kurar ner sig i sofforna...

Hur som helst så hade jag mer än gärna stannat längre, men Mr Right hade varit ute på äventyr (endast bestående av bowling och middag) så jag hade lovat att hämta honom.

Vi kikade i alla fall på film, "Änglar och Demoner". den var helt ok. Tog ett tag att komma in i den, men det var väl antagligen för att vi satt och babblade...


Tur att man har sina vänner, men som sagt synd att man inte ses så ofta, men imorgon ses vi igen hemma hos mig för lite luccefika! Nice♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0