Det gör ont, det gör ont...

Nu är jag helt slut. Har extremt ont i kroppen, vilken smärta, men det löser sig som allt annat.

Har tillbringat dagen/kvällen i Solna tillsammans med mina underbara och kära vänner. lagade en supergod middag. I och för sig bara tacos, men det var nog det godaste jag har ätit. Nacho de luxe, släng dig i väggen!

Tog ett varav i Solna Centrum och Moa (hon fick ju faktiskt vara med eftersom hon är tjej:-) var lovad att vi skulle gå och kolla på en dator till henne. Ja, ingen riktig förstås, men en hon kan ha att lära sig blogga på. Lite bokstäver och siffror, det är allt som behövs. Hur som helst så kikade vi lite igår i leksaksaffären och hittade fyra modeller som fungerade lite olika. Tänkte då att vi skulle köpa en av dem idag, men den fanns inte i den här affären. Stackars lilla Moa, men duktig och drillad som hon är så var vi i affären utan att hon fick någonting... jag tycker nämligen inte att man kan köpa saker till sina barn bara för att göra det. De ska lära sig att man kan vara i en affär utan att behöva ha något. Jag skulle med vilja ha alla kläder i alla affärer jag går in i...

Nu är vi hemma och hon somnade i bilen och jag bar in henne i sängen utan att hon vaknade och det är nog enda gången.

Själv ska jag hoppa bums i sängen och hoppas på att må bättre imorgon och att lite av värken är borta!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0