GE-Galan

Sport! Jag älskar sport! Ikväll är det GE-galan i Globen. Friidrott och det är kul att kolla på! Det händer hela tiden någonting. Världsrekord för damer, 5000 meter. Dessa Ethiopier är oslagbara. Men gud, att springa 25 varv på detta 200 meters varv... Runt runt... Kul... Men shit vad fort det gick.
Svenskt rekord i stav. Bra där! Jag följer med nöje alla grenar som ännu inte är avslutade.

Om jag hade en mysig ledig dag? Självklart! Pyssla lite hemma, hälsa på mamma och pappa, träffa kompisar över en fika, Moa somnar tidigt och min kära andra hälf är på hockey och kommer hem sent. Alltså har jag haft lite välbehövlig tid att ta hand om mig själv och huset. Mesta tiden spenderades dock i soffan där jag fortfarande sitter.

På fredag är det dags för tandläkarbesök. Det är verkligen det värsta som finns. Jag har redan nu hjärtklappning inför det. Fobi kallas det... Jag skulle hellre föda 20 barn till än att gå till tandläkaren. Lovar att jag kommer att svimma, det gör jag varje gång. Den söta lilla Nalle Puh-bilden i taket snurrar fortare och fortare tills den inte syns mer. Drömde mardröm om det i natt, jag tappade en hel tand och kom utan den till tandläkaren. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuhi. Det är dock de enda mardrömmarna jag har, de som innehåller tänder och tandläkarbesök. Har dock hört att om man tappar sina tänder i drömmen så betyder det att man står inför en stor förändring. Undrar vad det kan vara!? Väntar med stor spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0