Snö!

Fortfarande snöfall ute! Jättemysigt, men det känns som om det kom en månad för sent. Tänk om det vard enna syn man möttes av då man steg upp den 24 december... Nu var inte fallet så och det är bara att sluta drömma att julen skulle vara en gång till...

Ärligt talat så är det mysigt med snö, men nu känns det som att den faktiskt kan få försvinna och framför allt att slasket inte fryser igen. Jag har redan lekt Bambi på hal is idag.

Tanken är svår, jag står i valet och kvalet, ska jag försöka ta firmabilen och sätta fart mot träningen när smabon dyker upp!? Skulle ju vara ganska skönt att röra på fläsket lite... men... mysigt att stanna hemma göra eld i spisen (som jag för övrigt har svårt att få fyr på...) och bara vara. Svårast är nog tanken på att jag ska kunna parkera en typ Jeep utanför träninglokalen... Tänk om man är tvungen att fickparkera? Bilen är stor och jag relativt liten så bara tanken att köra denna bil känns svindlande. Tänk om vår bil kunde bli lagad alldeles av sig själv så att jag i alla fall har en tanke mindre som begränsar mig!

Det blir antagligen "Sten, sax, påse".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0