Godmorgon sköna dag!

Idag är det lite svalare ute, men det kan ju bero på att det är ganska molnigt men ändå underbart varmt i luften! Som alla andra dagar denna vecka har vi suttit ute och avnjutit en enkel frukost. Hur som helst så ser det ut som om det håller på att klarna upp, och då vet ni alla vad som gäller, sol och bad! Måste ner en sväng på stan först för att fixa några ärenden och även ringa en del samtal. En fixardag helt enkelt!

Här kommer i alla fall lite bilder sedan sista dagen hos farmor och Liseberg.


Ha ha, mina fötter är små och inte så snygga!


I solen på stranden hos farmor! Love it!


Vi hann med Donken innan vi hämtade Mr Right på Landvetter! Gott, nej, men Moa var nöjd...


Kaninresan på Liseberg... Himlans fart och fläkt och mängder av gröna Lisebergskaniner att vila ögonen på...


På väg upp i första backen av Rabalder. Än så länge är Moa lyckligt ovetande om vad som komma ska...


Knatterallyt! Så jäkla gulligt. Av någon anledning så körde Moa baklänges och krockade med allt som kom i hennes väg. Jag skrattade så tårarna sprutade. Men hon var nöjd och glad!


Glad men en trött tjej som vilar på marken medans pappa åker Kanonen.

Som ni ser har jag lyckats hitta en plats i trädgården där det går att ladda upp bilder, måste sett ganska kul ut när jag gick omkring där ute för att hitta platsen... Men nu går det i alla fall.

Fler bilder kommer sedan!

Ha en underbar dag så länge!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0