Helt färdig...

Vilken hemsk dag. Kroppen värker och jag har verkligen tvingat mig till att måla och träna. Sedan åkte jag in och köpte en massa godis som jag hade tänkt äta. Men jag har verkligen så ont i kroppen att jag inte ens orkar tugga... Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova så gott jag kan. (säkerligen inte många timmar, men ska i alla fall ligga där...)

Hoppas att min lilla kropp hunnit samla nya krafter tills i morgon!

Jag hoppas att ni alla haft en underbar dag och njuter av varenda sekund!

kram

(bilder från helgen kommer, men jag orkar verkligen inte nu)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Sussa sött!!!

KRAAAAAM

// Ullis

2009-07-05 @ 23:13:02
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0