Middag!



Dagens middag! 2 korvar ned bröd:-) Supergott ibland då och då! Idag var en sådan dag.

Efter jobbet tillbringade jag en stund i parken med Moa. Lite fika och härlig kvälssol gjorde att det var riktigt mysigt. Vi tog cykeln hem precis när det drog ihop sig till en mörk mörk himmel! Men hann hem innan det började regna. Ha ha, vet inte ens om det har regnat över huvudtaget...

Måste nog erkänna att jag är ganska slut i min lilla kropp idag, ont som 17 och det blev ingen träning idag. Sista simträningen inför sommaren var igår. ETt enkelt pass och jag kände mig riktigt i form. Nu blir det lite lättare träning på egen hand fram till 10 augusti. Tänkte försöka simma en stund imorgon. Tänk, att det kan vara en sådan skillnad i kroppen så fort jag fuskar. Jag vill verkligen inte tillbaka till helvetet jag befann mig i i höstas/vintras/våras så jag gör allt för att inte hamna där. Just nu känns det lite jobbigt, men sånt är livet!

Ska äta mina korvar och duscha lite!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0