Sista dagen på semestern!!!

Japp, då var mina två veckor över för denna gång, men jag jobbar ju bara fyra veckor och sedan är jag ledig ytterliggare två. Härligt!

Igår firade vi svärfar som fyllde 60 år! Jag hade äran att skriva ett litet rim, ha ha, det blev ganska långt och det var till en hammock! Kan ju pränta ner det senare.

Hur som helst så åkte vi tidigt för att sola och bada vid Solö. Trodde vi. Vädret var minst sagt konstigt, regn, sol, varm och kallt om vartannat! Men vi hade en härlig dag som bjöd på båttur till Högmarsö och en smarrig trerättersmiddag. Det var riktigt gott men lite strul med maten. Vi var 25 stycken och allt var förbeställt, men då vi var tre stycken som inte tål laktos och som svärfar bestämt hade meddelat, det hade tydligen inte gått fram. Så det blev lite si och så, men det var verkligen hur gott som helst och ett underbart sällskap. Vi tillbringade kvällen på Solö med dans och trevlig sällskap. Imorse vaknade vi inte före 11. Vårt lilla troll var nog trött som 17. Hon somnade i mitt knä vid halv tolv. Man kan kort och gott säga att hon körde tills hon stupade...

Det var i alla fall supetrevligt.

Bilder kommer senare idag.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0