Trist dag blev underbar dag...

Ja, mot alla väderprognoser. så vaknade jag till regn imorse. Och jag som i stort sett redan packat strandväskan, mentalt i alla fall. Tur som 17 att humöret var på topp!

Moa fick helt enkelt bestämma vad dagen skulle innehålla. Inte helt oväntat så vill hon BADA! Så vi åkte såklart och badade. I Fyrishov. Vår lillafisk badade konstant i tre timmar... Hann äta två pannkakor, men knappt svälja innan hon hoppade i igen... När vi åkte därifrån tror jag vi satt i bilen i max två minuter innan hon somnade. Lillskroten!

Sedan kom mamma och pappa och fikade. Kvällen tillbringades i nästan två timmar med att få ut en sticka ur Moas fot... Helt hysterisk var hon. Stickan var ca 5 mm lång och satt inte djupt. Undrar om hon i alla fall inte ärvt ett litet uns från mig...

Nu ska jag gotta ner mig i soffan och ska tydligen kolla på en film. Vet inte vad den handlar om men den hette tydligen Varg!?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0