Dålig uppdatering...

Ja, jag vet, hade tänkt ta tag i skrivandet och ladda upp lite bilder igår efter en dag som bestod av Ullared och bad. Men kagom till kvällen blev jag tvärdålig... Som ni vet glömde jag min necessär hemma på uppfarten och där i låg diverse mediciner. Tyvärr även mina Lactrasetabletter. Jag måste ha fått i mig mjölk på något sätt igår. Jag brukar ta dem för säkerhetsskull då jag är hos farmor, man vet aldrig riktigt om hon lärt sig allt som innehåller mjölk... Jag ska inte skylla på henne, men i alla fall så började jag må tvärdåligt och fick enorma magplågor. Detta resulterade i ett antal timmar på toaletten och några svimningsanfall... Hann i alla fall till sängen innan jag segnade ihop. Men nu är allt ute och jag mår prima i magen, om än väldigt hungrig... Mat vill jag ha....

Nu är jag alltså på G och ska försöka ge en liten hint om vad jag gjort de senaste dagarna...

Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Åh fy sjutton. Hoppas att det inte slinker ner någon mer mjölk nu så magen är snäll mot dig!!!

Åhhh, så typiskt att glömma necisären, där har man ju allt... Hoppas att det löser sig på bästa sätt ändå framför allt med medicinerna.

KRAM

2009-06-25 @ 21:22:12
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0