Fosterställning...

Hej alla söta!

Jag hoppas ni haft en underbar måndag! Min har varit helt ok, men sedan jag kom hem har jag legat i fosterställning i soffan och mått dåligt. Trots ett varmt och skönt bad så blev det ingen förbättring. Ingen mat har passerat in i gapet, endast lite kiwi... Och Ramlösa. Inte alls gott, men det var det min kropp orkade med idag.

Ska förflytta mig från soffan till sängen och förbereda mig på att stiga upp alldeles för tidigt imorgon. Ska till läkaren igen och det tar nästan två timmar på morgonen... Whieee. För första gången tvingas vi lämna Moa på dagis vid tjugo i sju. Det har aldrig hänt och hon sover ju gärna till nio om hon får.

Wish me luck, antagligen blir det ingen rolig morgon, få liv i henne får man ta hjälp med en atombomb bredvid sängen för...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Hoppas du mår bättre idag!!!

LYCKA TILL hos läkaren, jag håller mina tummar att det kommer att gå bra!

KRAM

2009-06-09 @ 08:47:34
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0