Fräsch bil igen!

Ibland får jag ett ryck att städa som den pedant jag är. Igår var det den dagliga torsdagsstädningen, som jag alltid kör stenhårt på. Jag och Moa racade gärnet här hemma med varsin skurtrasa. Hon är duktig hon. Hennes favoritrum att städa är badrummet!?

Idag när vi ätit frukost fick jag den geniala ideén att städa bilen... Det var välbehövligt och otroligt roligt när man ser resultat. Dammsugaren (vi har entraldammsugare) räckte inte till baksätet så jag ska ta och åka in på macken och fixa det innan jag börjar jobba. Riktigt nyttig har jag varit med andra ord! Nu kan vi köra en roadtrip ner till min älskade farmor efter midsommar i en ren och fräsch bil, bara den rullar hela vägen...

Igår hade jag en kär vän på besök, så kul att ses. Tyvärr blir det alldeles för sällan, men så är det när dagarna på något konstigt sätt fylls med göromål hela tiden.

Oj oj oj, nu är det dags att börja fixa iordning sig, börjar ju jobba snart!

ha en underbar dag så länge!

(Hallå, var är regnet? Det skulle ju regna idag, men mig gör det ingenting!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0