Godmorgon godmorgon

Onsdag och ledig! Wieee!

Blev väckt strax före klockan 7.... Vi har lite saker som ska fixas på huset och där ute stod vår kära snickare och byggbas! Klart han är välkommen, men jag tror dock inte att jag såg speciellt inbjudande ut... Håret på ända och knappt ögonen öppna... Men klart man bjuder in honom, så vi har suttit och fikat och haft en trevlig stund.

Tyvärr är jag utan vatten så jag kan inte ens tvätta mig... Men ganska skönt att bara vara... Ha ha!

A-hus logotyp. Länk till startsidan för webbplatsen.

Vi bor i ett A-hus och älskar verkligen huset!



Så här ser planlösningen ut, men vi har dock ändrat en del. Till exempel har vi gjort badrummet större med bastu från badrummet där klädkammaren är i hallen och satt garderober i hallen. Sedan har vi ändrat lite vinklar och vrår här och där....

And we love it!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!!!

Tack snälla du för erbjudandet. Jätte snällt!!!

Jag har tack och lov lyckats få skjuts nu, skönt!!!



Erat hus ser jätte fint ut, måste vara skönt att bo en bit från stress, ljud och allt annat...



Hoppas du har haft en ledig dag!

Tack igen!

KRAM

2009-06-03 @ 17:57:55
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0