Godmorgon strålande dag!

Idag vsknade jag hemma hos mamma och pappa i mitt gamla flickrum! det är en härlig änsla att få vara tillbaka i tiden och det känns nästan som örr i tiden. Härligt att man kan få återuppleva den känslan emellanåt! Så härligt att gå upp och sitta på sin gamla plats vid frukostbordet! Ingen simträning på morgonen utan den är ikväll istället. Så skönt att sova ut, men desto värre att veta att man har det kvar...

Idag är himlen blå, vilket innebär att jag snart ska bege mig hemåt och lägga mig i en solstol och njuta!

Synd som 17 att Sverige inte vann igår, men jag trodde faktiskt att de skulle förlora så för mig var det ingen jättestor överraskning.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0