Himlans nät som inte funkar....

Nu har jag tillbringat exakt 27 minuter med att försöka ladda upp EN bild. Det gick inget vidare. Vårt hus måste ha hamnat i någon radioskugga eller så... Hos farmor fungerade nätet perfekt, och den rackarn som inte ens vet hur en dator ser ut...

Ska ta med datorn ut imorgon och söka upp en bra plats där jag kan sitta och ladda upp bilder... Så ser ni någon som smyger omkring och ser lite mysko ut så är det bara jag som letar efter mottagning!

Aja, hur som helst så har jag nu avverkat ca 5000 meter i bassängen. Ett ganska tufft pass om man inte simmat på en vecka... Wieeeh, känns som att jag inte valde semestervecka efter Vansborträningen direkt... Men orkade i alla fall passet ut och körde ganska tuffa starttider. Imorgon blir det våtdräktspremiär för min del. Jag HATAR att simma i sjöar och hav, men jag har ju inte sådan tur att Vansbro går i bassäng... Så imnorgon gäller det. Vi ska köra ett pass på dryga 4000 meter, känns lätt så här i förhand. Men det är verkligen helt annorlunda att simma ute än i en bassäng.

Ja ni, vi får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0