Home sweet home

Hej på er igen!

Nu är jag äntligen hemma igen efter en underbar helg tillsammans med mina kära kollegor! Kom hem sent i fredagskväll efter ett simpass som inte var så ansträngande.

Först jobbade jag igår och sedan for vi raka vägen ut till Grisslehamn för att möta upp kollegorna som redan var där. Oj oj oj, vilken underbart rolig och mysig helg vi haft.

Åkte båten över till Eckerö och hade en gicande konferens på vägen. Hemresan tillbringade vi i buffén med att äta mat och ännu mera mat! Det var gott trots att jag endast åt lax och potatis. En och annan grönsak slank ner.

När vi kom i land checkade vi in på det supermysiga hotellet Hotell havsbaden. Alla fick enkelrum, gissa om lyxigt! Begav oss av till chefen och hans frus stuga för att avsluta tävlingen! Vi vann vi vann vi vann, fy fxn vad vi är bra! Ha ha! Så roliga tävlingsuppgifter!

Kvällen var galet kul och jag skrattade konstant!!! Bilder kommer senare. Roligast var PILEN, oj oj! Förklaring kommer.

Imorse väntade en god och nyttig frukostbuffé. Sedan bar det iväg till Albert Engströms atelje och där dukades det upp en underbar lunchbuffé! Samtidigt som vi avnjöt den berättades historien om Albert Engströms liv! Utanför stod regnet som spön i backen och vågorna slog mot berget!

Gissa om helgen varit bra!? Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0