Jag har bråkat...



... med vår lilla prinsessa. Känns inte alls bra. Hon är ju bara så underbar. Nu sover hon gott som ni ser på bilden, men det känns inget bra inom mig. Tur att hon somnade glad och att vi inte var ovänner...

Vår lilla Moa kan vara extremt envis om det inte blir som hon tänkt sig. Jag har hört (ok, har ett visst minne av det själv också) att jag var exakt likadan när jag var liten. Specielt när det gäller kompisar.

Det hela började mycket bra idag. Jag hämtade henne på dagis och även ett tvillingpar. De leker extremt bra ihop och tjejerna skulle nu leka här. Äta mellis och middag. De hade verkligen superroligt. Grannens barn kom in med och de fick också middag.

Ska jag vara ärlig så lagade jag maten och bänkade alla vid bordet. det serverades köttfärssås och hjulmakaroner till allas förtjusning. Så fort Mr Right kom hem försvann jag till träningen... Snällt... Men det hade vi bestämt.

När jag kom hem så var alla barn borta och Moa var ute och gungade. Ville inte alls komma in och hjälpa till att städa. Ja, det såg ut värre än ett bombnedslag i HELA huset. Så var bråket i full gång.

Hugha vad arg hon var. Vilket till slut resulterade i att vi blev arga på henne. Mitt i en gråtattack säger hon att hon vill ha en puss... Söta. Men det gäller ju ändå att markera att man inte kan släta över allt bara så där. Så klart ännu argare barn... Så himlans trist på kvällen när man vill mysa och ha lite lugn och ro.

Oj så arg hon var.

Men det gick över och hon kom och kröp upp och sa att hon tycker ju om mamma och pappa, jag älskar min mamma och pappa... Ja, man smälter ganska bra. Vi fick dock ett bra samtal med henne, men vet att det snart kommer igen och att det är en del av utvecklingen. I alla fall så sa hon när jag läst saga för henne att hon inte skulle göra så imorgon... Vi får väl se, men nog är hon bra söt och världens goaste.

Var tvungen att smyga in och pussa lite på henne. Och egentligen, var det något att bråka om? Det finns ju betydligt värre saker, men just då var det det....

Mamma och Pappa Älskar Dig Gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0