Riktig myskväll!

Igår hade jag en toppendag och framför allt kväll, även om värken verkligen gjorde sig påmind så var det inte mer än att jag kunde hantera den.

Hur som helst så slutade jag tidigt, 14.00 och hämtade Moa på dagis. Sedan tog vi en sväng på stan och hela la familia var och fikade. Så klart det blev en smarrig latte! Mumma!

Vi hade en oinbjuden gärst på middag, men det var tevligt. Dags att packa väskan och bege sig till träningen. Sååååå otroligt jobbigt. men skönt efteråt!

Dagens höjdpunkt var kvällen! Jag tillbringade den hos min underbara vän med film, godis, chips och jättemycket god frukt. Och såklart vår favvor dryck, Brämhults Hallon Juice! Vi hade verkligen mysigt och jag var så glad att jag orkade vara där, det är ganska längesedan jag har orkat tillbringa kvällarna någon annanstans än hemma i soffan eller i sängen tillsammans med en näve piller. Så härligt!

Tack min underbara vän!

Vi såg

 


Christine Collins är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. En månad senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men, den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt.

Med Angelina Jolie, John Malkovich, Michael Kelly
Regi av Clint Eastwood
Utgiven av Universal
Originaltitel: Changeling
Genre: Thriller
Speltid: 141 min
Inspelad: 2008
Videorelease: 2009-05-13
Åldersgräns: 15 år

Riktigt riktigt bra! Lite annorlunda film med en bra handling. Verkligen sevärd!

Lördagmorgon och jag är ledig och har inget planerat! Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0