Tröttare än vanligt...

Shit, jag är verkligen trött, trots att jag inte gjort så mycket idag. Segade bra imorse hemma hos mamma och pappa. Så skönt att vara den lilla flickan igen... För en liten stund i alla fall!

Väl hemma så begav vi oss iväg på födelsedagsfirande och blev där i fyra timmar. Otroligt goda pastasallader! Och vilken himlans tur med vädret!!! Helt vindstilla på deras altan och alla var på ett härligt humör! Nice!

Sommaren är kanske här!!??

Vidare hem för att packa väskan och vänta på att bli upplockad för att träna lilla kroppen lite. Hade verkligen ingen lust för fem öre. Kroppen har gjort mycket ont idag, värre än på länge (säkerligen för att det är kallare ute i vinden...) men det var ändå skönt att träna när man kom igång.

Nu är jag dock så trött att jag stupar. Därför ska jag borsta gaddarna och studsa in i sängen!

Kram godnatt till er alla!

http://www.freewebs.com/djurnukooder/mirandanallar.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0