Underbar Midsommardag!

Midsommardag betyder Fejan enligt tradition! Vi gav oss iväg tidigt för att lämna lillstumpan hos mormor och morfar. Vädret var på topp och i goda vänners sällskap  kan det inte bli så mycket bättre!


En vacker svan simmade precis vd bryggorna!


Jag älskar dessa vyer!


Vatten är mitt rätta element!


På väg in till våra vänners underbara ställe!


De har byggt en superfin och mysig stuga! Så himlans härligt och miljön utanför är det definitivt inget fel på!


Jag vill oxå ha en sådan här stuga!


Vi bjöds på en helt underbar middag! grillat kött, kyckling, lax och så klart en massa goda såser och färskpotatis!


Dagen efter vaknade vi till ett ännu bättre väder...


En liten egen strand... Vem vet, kanske väntar näcken i vassen...


Trött, men tacksam för en underbar helg!

Tusen tack mina älskade vänner för en underbar helg, som alla andra midsomrar! Ni är underbara liksom ert fina ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0