Västkusten=sommar!!!

Ja, då har man äntligen kommit hem igen... Jag är från Västkusten och så fort jag får några dagar ledigt brukar jag passa på att åka ner och hälsa på först och främst världens bästa farmor och min faster Clara Kluck! Nu blir det några dagar tillsammans med farmor i Kinna och sedan en dag i Götet innan helgen ska tillbringas i Smögen! Åhhh, det ska bli så härligt!!!

Idag har jag alltså tillbringat i en bil, ganska exakt 54 mil i solgasset. Vi stannade i Jönköping och badade i poolen. Härligt. Jag gillar faktiskt att köra bil, sitta och digga musik och titta på vackra vyer!

Imorgon blir det ULLARED... Ja jag vet, men det finns så enormt mycket bra att ha saker där för billig penning så jag bara måste dit! Det lär bli en hel del husgeråd och nytt smink. Mitt står kvar hemma på uppfarten tillsammans med tandborste, krämer, smycken och ja allt man brukar ha med sig i en necessär och lite till... Men vaddå, handla nya saker är ju alltid kul!

Och vet ni, Internet funkar mycket bättre här så nu borde det inte vara så STORA problem att ladda upp bilder som det varit sista veckan.

Nu ska jag mysa men min kära farmor, hörs sen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0