Andra Avenyn



Tisdag kväll innebär Mästarnas Mästare och Andra Avenyn.  Jag vet inte varför jag fastnat för Andra Avenyn, men det är en skön serie att följa bland alla trista dokusåpor. Jag orkar inte med alla längre.

Stackars Sigrid som så gärna vill ha sin man. Han lovar gå till sin terapeut och att det bara var en engångs företeelse att han träffade en kille.



Och hon vill så gärna tro på det. Men nu, äntligen, har hon fått upp ögonen och insett att han fortfarande ljuger och träffar killar. Wake up!


Idag missade jag Mästarnas Mästare. Låg i ett skönt bad och bubblade. Så nice! Riktigt skönt, lugnt, tända ljus och lite härliga badkulor! Hade helt glömt bort Mästarnas Mästare och jag ville ju verkligen se hur det gick för Emma Igelström. Jag får kolla nätet så jag håller mig lite uppdaterad.

    Emma Igelström - simning
4 VM-guld. Tog under kortbane-VM i Moskva
2002 tre VM-guld och satte dessutom världsrekord
i alla tre loppen! Emma har bland annat i
en egen bok beskrivit sina problem med ätstörningar,
främst bulimi. Hon tog time out 2004 för
behandling av sina problem och gjorde en comeback
efter sjukdomen, men 2005 avslutade
hon karriären i brist på motivation

Jag vill ju i alla fall veta vilka tre som gick till nästa veckas final och vem som fick åka hem idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0