En tidig kväll

får det bli idag.
Jag har en tendens att vara uppe och skrota alldeles för länge om kvällarna, men idag ska jag komma i säng tidigt.

Jag har bakat ännu en annanaspaj för att ta med till jobbet imorgon. Ska bjuda på lite födelsedagsfika eftersom jag fyller gammal på söndag. Ja det är jobbigt, så jobbigt att jag inte ens kan säga siffran... Det är mer än trettio men betydligt mindre än 32 om man säger så. Ni hittar receptet på pajen under kategorin mat.

På lördag ska vi på ME:s årliga stämma... MASKINENTREPRENÖRERNAS Stämma. Inte det minsta intresserad av dagen, desto mer av kvällen där vi ska äta tre rättersmiddag och dricka gott vin. Lite dans och trevliga människor förgyller förhoppningsvis kvällen! Ska bli sååå roligt. Moa ska vara hos mormor och morfar och har redan packat...

Nu säger jag god natt och ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0