Fräsch frukt!




Åter igen torsdag! Efter vårt städrace blev det en härlig liten frukttallrik. Apelsin, passionsfrukt och kiwi! Vitaminbomb som smakar ljuvligt!

Imorgon drar Mr Right till Leksand. Ska bli ganska mysigt att tillbringa helgen med Moa och bara göra tjejgrejer! Imorgon slutar jag halv två. Då ska vi köpa en pyjamas till lilltjejen och sedan ska vi hämta min syster som ska tillbringa kvällen och natten här. Så mysigt! Detta har jag sett fram mot hela veckan! Vi ska bara mysa och prata skit! Åhhh jag riktigt längtar. Kanske mamma hänger på. Snacka om tjejkväll. Pappa är hemma och tänk om han känner sig utanför... Jag får bjuda hem min favorit pappa en anna dag! Eller kanske gå på något sportevenemang, bara han och jag eftersom vi är lika sportgalna båda två. Det blir perfekt, jag får vara med på båda:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0