Jag Älskar Fruktsallad!

Idag började vi extra tidigt på jobbet eftersom det var morgonmöte. Ska inte klaga, för det är bara en gång i månaden och jag tycker att det är ganska mysigt med dessa möten. Ok, inte vad alla tycker, men jag gör det.





Efter jobbet hämtade jag såklart Moa på dagis. Än har jag inte lyckats åka hem utan henne. Tydligen skulle vi ha hennes dagiskompis Isak med hem idag. Sagt och gjort, in med dem i bilen efter att jag bökat på dem alla kläder, Inte lätt att veta vad han ska ha med hem, det visade sig att jag hade några strumpor för mycket. Får försöka komma ihåg dem imorgon, så att alla som bara gick hem med en strumpa eller utan får tillbaka sina egna strumpor...

Två glada treåringar bak i bilen styrde vi hemåt. Av med allt och upp med allt på tork, De försvann in på Moas rum och sedan har jag inte sett till dem. Ja, ok, då jag ropade att det var mellis med supergod fruktsallad och glass. Jag är ett fullkomligt fan av fruktsallad. Det är ju bara föööör gott!


Så jag har haft en super lugn och skön eftermiddag med en tidning och en kopp te i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0