Jag har spelats ännu ett spratt

Gissa hur det såg ut i morse då jag vaknade? Ja, SNÖ igen såklart. Det var nästan 2 dm snö på bilen och det tog ungefär 20 minuter att sopa/skrapa fram bilen. Jag hatar att skrapa rutor. Vill bara kunna gå direkt ut och sätta i nyckeln i bilen och köra iväg. Blä, nu får det räcka.

Mitt hopp om en härlig vår och sommar är snart ute. Varför kan det inte få komma solsken nu? Kan man inte lägga julen i februari/mars istället? Då skulle det vara större sannolikhet att det är snö på självaste julafton.

Nej, fram för våren och sommaren!





Jag gillade denna bikini från Åhlens! Tycker att randigt ser rent och fräscht ut!

Vill ha sommar, sol och Pinnacolada nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0