Ledig lördag, så härligt!

Igår hann jag verkligen inte skriva någonting här i bloggen. Jag hämtade upp min mamma och min syster efter jobbet och en fika på stan med Moa. Vi åkte hem och plockade fram goda baguetter, ostar, sallad, tomat, gurka, paprika, oliver, jordgubbar och lite annat smått och gott. En riktig mysfredag med Let´s Dance på Tv.

Moa tog direkt taf i min syster, jag fick en dörr i anskitet och fick inte vara med och leka med dem. Trist, men jag hann umgås med min kära mor tills de kom ut och ville mysa med oss. Jag måste ha familjemys med mamma och syrran lite oftare. Precis vad vi behövde och mysigt att äta frukost tillsammans.

Appropå Let´s Dance så säger jag ett stort grattis till Annika och Magnus! De har helt klart gjort störst framsteg, men tycker nog att Laila dansar bättre.



Jag vilar hellre ögonen på en dansare som Laila, men tycker att det var enormt roligt för Magnus och Annika att vinna. Kul för Annika som varit i final tre gånger. Äntligen och hon var så klart en värdig vinnare!

Tyvärr går det inte att ladda upp några bilder nu heller, IGEN. Tredje gången den här veckan! Jag blir så trött. Varför går det inte!? Gjorde i alla fall ett fynd och hittade en bikini igår på Lindex. Bilden kommer väl så småningom....

En mjukis dress hittade jag med, så nu när Mr Right är i Leksand kan jag mysa här hemma i lugn och ro. Har lovat att spela spel på datorn med Moa. Astrid Lindgrens memory, sedan ska vi laga lite mat och ta ett bad. Krypa upp i soffan och äta lördagsgodis. Jag hoppas att hon somnar tidigt, det blev sent för henne igår och jag ser gärna att hon är go och glad i morgon! När hon somnar ska jag göra ansiktsmask och krypa upp i soffan med en bok och vänta på att Robinson börjar. Mysigt. 

Vilken hälsosam lördag, inga utsvävningar alls.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0