Middagsbjudning

Åhhhh, imorgon har vi blivit bjudna till min kära vän och hennes sambo på middag! Ska bli så kuuuul! Det är riktigt lyxigt att bli bjuden på en god middag (för det vet jag att det blir) redan på en måndag! Spännande att se vad det blir för mat. Det är alltid så roligt att se vad hon hittat på. En mästare med roliga ideér och alltid nya recept! Kanske skulle hon platsa i "Halv åtta hos mig".

Foto: TV4
Det härliga gänget från Västerås som hade det sååå trevligt tillsmmans enligt  programledaren Helge Skog.

Har inte sett så många avsnitt av detta program, men älskar verkligen Helge Skog och hans roliga kommentarer. Jag garvar åt nästan allt han säger! Som gjord för detta program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0