Myseftermiddag med mitt lilla troll!

Idag orkade jag baka lite goda muffins, eller nuffins som Moa säger. Med blåbär i och några med äpplen och kanel i. Supergott! Moa knäckte själv alla äggen utan att det hamnade skal i bunken. Jag såg hur stolt hon var över sig själv, och vilken bra mamma hon måste ha som lärt henne det!

Efter det åt vi middag och sedan mös vi under en filt i soffan och tittade på Astrid Lindgrens julsagor... Nu har jag druckit en smoothie gjord av jordgubbar, färskpressade apelsiner, annanas och banan. Sååååååååååååååå gott! För att inte vara för nyttig var jag tvungen att äta lite muffins till.

Tyvärr gick det inte att ladda upp några bilder just nu så därför kan jag inte visa hur gott det var!

Nu är det Andra Avenyn, och det vet ni ju vad det betyder!

Trevlig kväll! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0