Strålande sol gör mig så glad!

God morgon!

Fruktsallad  Varm choklad utan mjölk Banansmoothie med apelsin


Efter en god frukost bestående av färskpressad apelsinjuice, varm chokla¨d, ägg, smörgås med ost och en kiwi känner jag mig ganska pigg i huvudet, men inte i kroppen. Jag kan inte ens stå upp för att det värker som 17 under fötterna. Jag vet, helt sjukt, men där och i ryggen är det fruktansvärt idag. Jag vet ärligt talat inte ens hur jag ska komma iväg till jobbet. Det tog ungefär en halvtimme att ens kunna gå upp ur sängen. Shit, vad jag hatar detta. Det blir ständigt ryggläge tills det är dags att åka.

Solen strålar från en klarblå himmel idag. Så härligt! Måtte värmen också komma! Solens strålar gör att jag känner mig vårglad! Tänk vad härligt att kunna stoppa undan alla vinterjackor och plocka fram vårkläderna!

Läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0