Back in town!

Hej på er igen!

Då var vi hemma igen efter en helt underbar vecka på Kreta!

Det började dock med ganska ostadigt väder, som en svensk sommar, blandat regon, sol och åska. Men det var varmt!!! Så skönt!
Sedan blev det bara bättre och bättre väder. Vi har badat och solat till tusen! Åhhh, jag längtar redan tillbaka. Grekisk mat varje dag.

Kroppen har känts så bra! Jag har i stort sett inte varit hindrad av min värk någonting. Jag har känt den diffust i bakgrunden, men inte så att jag har besvärats av den. Verkligen helt underbart. Och sovit om nätterna har jag gjort. Man kan säga att jag var en helt annan människa där! Hoppas det håller i sig!

Jag ska försöka ladda upp lite bilder så ni får se ett axplock av hur härligt vi haft det.

Moa tyckte vi skulle ta vårt hus och flytta till Grekland...

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0